Siemens GS36NVI30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS36NVI30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 25-03-2018

Grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Sinds enkele dagen de vriezer in huis. Nog niet veel ervaring dus. Wat opvalt is de ruimte en de praktische indeling hiervan. Gekozen voor een stalen deur. Ziet er geweldig uit.
Ook bewust gekozen voor Siemens omdat wij alle apparatuur in de keuken van dit merk hebben en dit al jaren zonder problemen.

Pluspunten

• ruimte
  • uiterlijk
  • gebruikersgemak
  • geluid

Sil 28-01-2018

Mooi apparaat, strakke vorm en doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Prachtig mooi apparaat, met een strakke vormgeving en doet wat hij moet doen! Snelle zorgvuldige levering.

Paul 10-01-2018

Zeer mooi afgewerkte vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

De afwerking van deze vrieskast is prima. Is te mooi om in de berging te zetten. Verder is de indeling van de vakken zeer goed en vooral duidelijk door de doorzichtige laden

Pluspunten

• nette afwerking
  • perfecte indeling
  • laag energie verbruik

MJH 07-12-2017

Mooi uiterlijk en goed functionerende vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Zocht een grote vrieskast, liefst zilverkleur en betaalbaar. Deze Siemens past binnen dat plaatje. Vriezer is neergezet en na aanzetten was deze snel op temperatuur en voldoet tot op heden prima, fijn de verschillende grootte aan lades voor de verschillende soorten producten.

Pluspunten

• verschil in formaat lades
  • gedegen apparaat

Minpunten

• inhoud mag net wat groter

Silna 02-12-2017

mooi formaat, overzichtelijk, stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

mooi formaat, bakken makkelijk in gebruik en stevig, erg overzichtelijk, 2 x bigbox ideaal voor brood etc., stil in gebruik, mooie rvs kleur zeker icm met koelkast en afwerklijst.

Pluspunten

• formaat, zeker de 2 bigbox laden, overzichtelijk
  • rvs kleur icm koelkast, staat erg mooi

Minpunten

• geen

JP Keulers 25-07-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Deze diepvries heeft naast een mooie look (RVS) en perfecte indeling van de boxen. Door de diverse maten van boxen heb ik de mogelijkheid om de voedingsmiddelen beter te scheiden/sorteren. Deur sluit stevig wat als voordeel heeft dat de deur niet snel open gaat en openblijft staan zonder dat dit de bedoeling is. Verder produceert de diepvries weinig geluid.

Ellemeet2005 21-07-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Hele praktische laden van het juiste formaat.
Geen enkele loze ruimte in de vrieskast die niet wordt benut.
Mooie vormgeving, laag energievernruik

Ernayo 17-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Wij hebben meerdere apparaten van Siemens in huis en werken altijd perfect. Nooit mankementen. Vandaar ook de keuze voor deze vriezer. Een prachtige kast (in RVS), strak vormgegeven en heel veel ruimte. De duurzaamheid heeft zich bewezen door de andere apparatuur die wij in huis hebben. Echte Duitse kwaliteit.

Esther van Diepen 17-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

De Siemens Vrieskast bevalt ons prima. Hij is zuinig en maakt over het algemeen niet veel geluid. Jammer vind ik dat de deur erg zwaar te openen is. Dit is natuurlijk erg handig wanneer je kleine kinderen hebt. Maar doordat het apparaat op wieltjes staat, is trouwens ook erg handig want je kunt hem makkelijk verplaatsen, trek je hem soms van zijn plaats omdat de deur niet makkelijk open gaat.

Maar over het algemeen zijn wij zeer tevreden. De vrieskast is lekker ruim dus alles past er goed in!

xius 26-05-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

het gebruiksgemak is niet helemaal een 10, omdat de deur vrij zwaar opengaat.

De vormgeving: een 10 voor het strakke design.
We hebben ook een koelkast gekocht in dezelfde stijl.
Prachtig! Professioneler dan zo'n Amerikaans geval.

De vriezer (en ook de koelkast) zijn erg stil dit i.t.t onze vorige Bosch koelvriescombinatie.
Veel ruimte en overzichtelijk.

frankmania 15-05-2014
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Mooie vriezer en alles netjes afgewerkt.
Tevens 2 vries elementen voor in de koelbox in de deur.
Eenvoudig in te stellen op de juiste temperatuur zonder de gebruiksaanwijzing te hoeven raadplegen.

Remcokrol 20-10-2013
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Mooie vrieskast, ruim, en gemakkelijk. Vooral het alarm als de deur open staat is erg gemakkelijk....

aaljit 09-09-2013
Geschreven voor: Siemens GS36NVI30

Wij zijn in onze nopjes met deze vrijstaande Siemens vriezer. Wij hadden eerder een onbekend merk en die verbruikte de helft meer aan energie als deze Siemens vriezer. De indeling is erg praktisch en je hebt een goed overzicht wat er in de verschillende laden zit.
Verder is de vriezer erg stil, de vorige maakte veel lawaai. M.a.w. superblij met deze aankoop!